Twoje pytanie:
Twoje imię:
Adres e-mail:
Telefon kontaktowy:
   
Wiedza o posiłkach przed i po treningowych
25-03-2016

            Dieta, czy też sposób odżywiania, to rzecz bardzo potężna. W zależności od czasu spożywania posiłku, ilości zjedzonego jedzenia oraz oczywiście jego rodzaju, dieta potrafi wspomóc nasze wysiłki na siłowni, bądź wprost przeciwnie. Dlatego odpowiednie odżywianie połączone z treningiem jest tak ważne i określane często jako klucz do sukcesu.

            Klient przychodząc na siłownię ma od nas otrzymać plan treningowy, wskazówki oraz niezbędną motywację. Warto jednak również zwrócić uwagę, na jego sposób odżywiania się, gdyż często może się zdarzyć, że ćwiczenia pójdą na marne. Największą uwagę należy poświęcić posiłkom, jakie klient spożywa tuż przed treningiem i zaraz po treningu, gdyż mają one bardzo duży wpływ na efektywność jego ćwiczeń. Odpowiednie nawodnienie organizmu i posiłek bogaty w węglowodany oraz nieco białka i tłuszczu, to najczęściej rekomendowany zestaw pożywienia przed oraz po wysiłku fizycznym na siłowni. Taka kombinacja zapewnia trwałą dostawę energii podczas treningu oraz zdecydowanie zwiększa jego efektywność. Oczywiście dokładna dieta powinna być dobrana indywidualnie do każdego klienta, gdyż każdy człowiek posiada nieco inne uwarunkowania, jak chociażby kwestia nietolerancji pewnych produktów.

            Dla naszych podopiecznych, którzy dopiero zaczynają swoją naukę o roli diety w efektywnym programie treningowym, warto przygotować zestawienie, gdzie opiszemy posiłki i produkty, które mogą jeść oraz te, jakich zdecydowanie powinni unikać. Z pewnością należy wspomnieć o istnych bombach kalorycznych, na które często przychodzi chęć właśnie po odbytym treningu. Chodzi głównie o tłuste posiłki, które mamy ochotę spożyć w dużych ilościach. Do innych rzeczy, które zdecydowanie nie powinny być zjedzone po treningu, należą posiłki ubogie w węglowodany. Dlaczego? Po odbytym treningu nasz organizm jest nieco zmęczony i wypłukany z energii, która powinna być uzupełniona.

            Rola diety w całym programie utraty zbędnych kilogramów jest bardzo ważna i stanowi wręcz połowę sukcesu. Trzeba uświadamiać o tym klientów, by nie popełniali błędów żywieniowych, które będą niszczyć efekty uzyskane na siłowni. Ograniczymy w ten sposób naszemu podopiecznemu wiele stresu oraz demotywacji, która płynie z nikłych efektów ćwiczeń. Przy okazji pokażemy wysoki poziom profesjonalizmu, jeżeli będziemy potrafili udzielić klientowi takich cennych wskazówek.

 

 

Jestesmy tutaj aby Ci pomóc zadzwon do nas aby uzyskac wszystkie
potrzebne ci informacje
Telefon
+48 530 333 350