Twoje pytanie:
Twoje imię:
Adres e-mail:
Telefon kontaktowy:
   
Porady na zbędne kilogramy
05-01-2016

            Rozpoczęcie odchudzania jest jedną z ważniejszych decyzji, przed którą staje osoba cierpiąca na otyłość. Świadomość ludzi na temat ich ciała oraz prowadzonego stylu życia jest coraz większa, dzięki czemu podejmują oni decyzję o całkowitej zmianie nawyków.Umiejętność ułożenia odpowiedniego planu treningowego oraz techniki motywacyjne, są dużą częścią sukcesu w kwestii zmiany stylu życia przez naszego podopiecznego. Jako trenerzy personalni powinniśmy nie tylko pokazywać klientowi jak ma ćwiczyć, lecz również udzielać mu wielu wskazówek, które pomogą mu przejść przez najtrudniejszy dla niego okres.

            Jedną z podstawowych rad, jaką powinniśmy przekazać klientowi, jest ta dotycząca sposobu odżywiania. Postarajmy się uświadomić mu, że odpowiednia dieta jest jednym z kluczowych elementów utraty wagi. Można tutaj porównać ludzki organizm do swoistej maszyny, która przechodzi okres przebudowy, lecz potrzebuje do tego odpowiednich materiałów, jakimi są odpowiednie dawki składników odżywczych. Dopiero połączenie odpowiedniego treningu i spersonalizowanej diety pozwoli na odnoszenie prawdziwych sukcesów w walce z nadwagą.

            Skoro już była mowa o zdrowej diecie, to może warto również nakierować osobę na produkty, jakie są mile widziane w jej żołądku. Trzeba poświęcić szczególną uwagę owocom i warzywom, które są niezastąpione w procesie odchudzania. Ich fenomen tkwi w tym, że możemy się nimi dosyć szybko „zapełnić” kosztem dosłownie kilku kalorii. Wobec tego, warto dodawać je do każdego możliwego posiłku, aby zmniejszyć jego wartość kaloryczną i jednocześnie nadal czuć się sytym. Podczas układania diety dla naszego podopiecznego nie możemy zapomnieć o chudym białku, które jest bardzo wartościowe podczas procesu utraty wagi. Sprawdźmy dokładnie, czy w rozpisce posiłków klienta pojawia się białe mięso z indyka i kurczaka, ryby i owoce morza, rośliny strączkowe oraz produkty sojowe. Te wszystkie wymienione rzeczy należą do grupy, z której zawsze coś powinno się znaleźć w posiłku klienta.

            Na koniec warto dodać, że porcje posiłków mają ogromną moc sprawczą. Trzeba o tym wspomnieć osobie ćwiczącej i tym samym zachęcić ją do dokładniejszego odmierzania przygotowywanych porcji pożywienia. Analiza tabel kalorycznych, jakie są zawarte na opakowaniach produktów, może pomóc w dobraniu odpowiednich ilości jedzenia w stosunku do jego wartości kalorycznej. Jednocześnie zadbajmy o to, aby plan był możliwie jak najprostszy do zrozumienia oraz oczywiście wcielenia w życie.

           

 

 

 

Jestesmy tutaj aby Ci pomóc zadzwon do nas aby uzyskac wszystkie
potrzebne ci informacje
Telefon
+48 530 333 350